SEO

(Search Engine Optimization)
mājaslapu optimizācija

- palīdz izcelt jūsu mājaslapu

Nodrošini savai mājaslapai līderpozīcijas starp konkurentiem. SEO ir iespējams svarīgākais tiešsaites meklējumu aspekts šodien.

Stratēģiska, radoša un uz rezultātiem balstīta stratēģija ir sevišķi svarīga jūsu panākumiem. SEO sniedz jums iespēju sasniegt cilvēkus, kad viņi aktīvi meklē informāciju, kas saistīta ar jūsu produktiem un pakalpojumiem.

Definīcija: SEO ir "process, kas ietekmē vietnes vai tīmekļa lapas redzamību meklētājprogrammās."

interaction design

Apmeklētāju plūsma

Izmantojot SEO, Jūsu mājaslapa saņems ne tikai lielāku datplūsmu, bet arī apmeklētāji būs Jūsu mērķauditorija, pamatojoties uz atslēgvārdiem un meklēšanas frāzēm. Izstrādājot SEO mārketinga plānu, mēs kopā identificējam atslēgvārdus un frāzes, kas tiekmeklēti saistībā ar jūsu uzņēmumu un atrašanās vietu. Patērētāji automātiski apsver augstākos rezultātus kā ekspertus. Pareiza SEO stratēģija novietos Jūsu mājaslapu meklēšanas rezultātu augšpusē, vadot augstas kvalitātes datplūsmu, ko pēc tam var pārvērst ieņēmumos.

target

Tieši mērķī

Galvenais iemesls, kādēļ ir nepieciešama mājaslapa, ir tas, ka internetā iespējams iegūt jaunus klientus. Tomēr tikai ar mājaslapu nepietiek, lai iegūtu klientus. Jūs atrodaties internetā, bet tas būtu bezjēdzīgi, ja Jūs neviens nespēs atrast.SEO noliks Jūs uzmanības centrā. Bez SEO šiem potenciālajiem klientiem būs grūti Jūs atrast un tā vietā izvēle tiks vērsta par labu konkurentiem.

Zīmola atpazīstamība

Atrodoties pirmajā mērķauditorijas meklējumu atlases atslēgvārdu lapā, lietotāji ne tikai asociē Jūsu zīmolu ar šiem atslēgvārdiem, bet arī veicina uzticēšanos, jo pirmās lapas uzņēmumi tiek uzskatīti par uzticamākiem. Jo vairāk jūsu lapas un saturs meklētājprogrammās ir augstās pozīcijās, jo lielākas ir jūsu lietotāju iespējas redzēt jūsu saturu un saistīties ar Jūsu zīmolu.

Google Ads vai SEO?

Adwords ir vairāk tūlītējs efekts nekā SEO, jo Jūs varat izveidot reklāmas kampaņu un  uzreiz iegūt vēlamo pozīciju un datplūsmu, bet ar SEO jums nepieciešams daudz vairāk laika (īpaši jaunām vietnēm), lai iegūtu labu pozīciju un datplūsmu.

Kad jūs pārtraucat savas AdWords kampaņas, datplūsma apstājas, bet, tiklīdz jūs sākat iegūt  datplūsmu ar SEO, tas turpināsies ilgtermiņā.

Izmantojot Adwords, Jūs varat mērķēt uz  daudziem atslēgvārdiem vienlaikus, bet ar SEO jums ir nepieciešams koncentrēties uz dažiem atslēgvārdiem, lai iegūtu labākos rezultātus.

SEO draudzīgu vietni var viegli "nolasīt" meklētājprogrammas un lietotājiem viegli to atrast.