CRM sistēma - klientu attiecību pārvaldības sistēma

Kas tas ir? 

Klientu attiecību pārvaldības sistēma CRM pārvalda datus par klientiem

CRM (no angļu valodas – Customer Relations Management) palīdz pārdošanas vadības procesiem, nodrošina vajadzīgo informāciju par klientiem, kā arī atvieglo komandas iekšējo komunikāciju.

Kāpēc vajadzīga CRM Sistēma?

CRM sistēma uztur jaunāko informāciju par klientu,

izseko katrai klienta un pārdevēja mijiedarbībai. Tā ir izstrādāta, lai palīdzētu uzņēmumiem uzlabot attiecības ar  klientu un atvieglotu savstarpējo komunikāciju. Uzņēmuma klientu datu bāzē saglabāsies visa komunikācijas vēsture ar klientu. Tādā veidā klienti zinās, ka jūs par tiem rūpējaties, zināt viņu vajadzības un esat savu uzdevuma augstumos. CRM sistēma būtībā ir centrālā vieta, kur uzņēmums var saglabāt datus par klientu, iestrādes datus, izsekot klientu vēlmēm un dalīties ar šo informāciju ar kolēģiem. Tas ļauj uzņēmumiem pārvaldīt attiecības ar klientiem, palīdzot uzņēmumam augt.

Sīkāk par CRM sistēmu iespējām būsim priecīgi pastāstīt klātienē